Hujjat nomi
О внесении изменения в постановление Кабинета Министров от 10 июля 2012 г. № 204 «О дополнительных мерах по упорядочению грузовых перевозок автомобильным транспортом через перевал «Камчик»
 To`liq ro'yxatga qaytish
×Hurmatli foydalanuvchi!

Siz qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning tadbirkorlik faoliyatini amalga oshirishga tasir etishini baholashda ishtirok etishingiz mumkin.

Berilgan baholar tegishli normativ-huquqiy hujjatni ishlab chiquvchilar — davlat va xo’jalik boshqaruvi organlari, mahalliy davlat hokimiyati organlari tomonidan ko’rib chiqilishi shart.

Hujjat turiQaror
Hujjatni qabul qiluvchi tashkilotO'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi
Hujjat muallifiO`zbekiston avtomobil transporti agentligi
Muhokama boshlanishi (sana)2016-12-30 17:15:40
Baholash yakunlanishi sanasi2017-01-14 00:00:00
Hujjat ko'rinishiAmaldagi NHH
Hujjatning joriy holatiBaholash yakunlangan

ПРОЕКТ

ПОСТАНОВЛЕНИЕ

КАБИНЕТА МИНИСТРОВ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН

О внесении изменения в постановление Кабинета Министров от 10 июля 2012 г. № 204 «О дополнительных мерах по упорядочению грузовых перевозок автомобильным транспортом через перевал «Камчик»

В целях обеспечения стабильности грузовых перевозок через перевал «Камчик», создания благоприятных условий для развития предпринимательской деятельности, поддержания эксплуатационного состояния автомобильных дорог общего пользования, а также с учетом темпов обновления парка грузовых автотранспортных средств в республике и конъюнктуры автомобильных перевозчиков и автотранспортных средств, занятых на перевозках через перевал «Камчик», Кабинет Министров постановляет:

1. Пункт 1 постановления Кабинета Министров от 10 июля 2012 г.
№ 204 «О дополнительных мерах по упорядочению грузовых перевозок автомобильным транспортом через перевал «Камчик» (Собрание законодательства Республики Узбекистан, 2012 г., № 28, ст. 319) изложить в следующей редакции:

«1. Запретить перевозку грузов через перевал «Камчик»:

грузовыми автомобилями и автомобилями-тягачами со сроком эксплуатации 25 и более лет - с 1 января 2017 года;

грузовыми автотранспортными средствами, превышающими нагрузку на одиночную ведущую ось - 11,5 тонн, суммарную нагрузку на сдвоенные оси прицепов, полуприцепов, грузовых автомобилей, автомобилей-тягачей
- 20 тонн и соответственно на строенные оси - 24 тонны - с 1 июля 2017 года.

Устанавливаемые параметры нагрузки на оси не распространяются на грузовые автотранспортные средства:

перевозящие неделимые крупногабаритные и тяжеловесные грузы
по специальным разрешениям уполномоченных органов;

привлеченные для выполнения работ по строительству, реконструкции, ремонту и содержанию объектов дорожно-транспортной инфраструктуры на перевале «Камчик».

2. Министерству внутренних дел Республики Узбекистан, Узбекскому агентству автомобильного и речного транспорта совместно
с заинтересованными министерствами и ведомствами в месячный срок привести принятые ими нормативно-правовые акты в соответствие с настоящим постановлением.

3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Премьер-министра Республики Узбекистан
А.Ж. Раматова.

Премьер-министр

Республики Узбекистан А. Арипов

Tadbir nomiAmalga oshirish mexanizmiAmalga oshirish muddatiIjrochilar
1Разработка проекта нормативно-правового актаПроект постановления КМ РУз30.12.2016г.Узбекское агентство автомобильного и речного транспорта
2Размещение нормативно-правового акта для обсуждения на Едином порталеРазмещение на Едином портале30.12.2016г.Узбекское агентство автомобильного и речного транспорта
3Проведение обсуждения нормативно-правового актаОбсуждение нормативно-правового акта на Едином портале30.12.2016г.-14.01.2016гУзбекское агентство автомобильного и речного транспорта, пользователи Единого портала
4Доработка нормативно-правового акта согласно предложениямОбобщение предложений участников обсуждения, доработка проекта и размещение окончательной редакции на Едином портале14.01.2017г. - 15.01.2017г.Узбекское агентство автомобильного и речного транспорта
5Согласование проекта нормативно-правового акта с заинтересованными министерствами и ведомствамиНаправление проекта постановления в соответствующие министерствами и ведомствами для соглования15.01.2017г. - 20.01.2017г.Узбекское агентство автомобильного и речного транспорта, министерства и ведомства
6Внесение проекта нормативно-правового акта на утверждениеВнесение согласованного проекта постановления в Кабинет Министров Республики Узбекистандо 25.01.2017г.Узбекское агентство автомобильного и речного транспорта

So`rovnoma natijalari

Normativ-huquqiy hujjatning tartibga solish maqsadi ushbu normativ-huquqiy hujjat bilan hal etilishi lozim bo’lgan muammo bilan qanchalik bog’liq? Sizning fikringizcha, normativ-huquqiy tartibga solish uning oldiga qo’yilgan maqsadlarga erishdimi?Данные изменения напрямую соотносятся и являются решением проблем, возникшим при грузоперевозках через перевал "Камчик"
Muammoni hal etishning tanlangan yo’li maqbulmi (shu jumladan, umuman, jamiyat uchun foydasi va zarari nuqtai nazaridan)? Davlat tomonidan tartibga solishdan ko’zlangan maqsadga erishishning boshqacha varianti mavjudmi? Agar mavjud bo’lsa, ulardan, Sizningcha, yanada kam xarajatlisi va (yoki) samaralirog’ini belgilang?На данный момент это наиболее оптимальное решение, соответствующее мировой практике.
Tartibga solishni joriy etish sohadagi raqobat muhitiga o’z ta’sirini ko’rsatdimi, sohada kuchlar taqsimotining asossiz ravishda o’zgarishiga olib keldimi? Agar shunday bo’lsa, qanday qilib? Imkoniyat darajasida miqdoriy ko’rsatkichlarni keltirib o’ting.‎Введение данного НПА позволит увеличить конкурентоспособность АТП за счет введения в деятельность АТС ранее не имевших возможность работать на данном участке дорог.
Davlat tomonidan tartibga solish sub’ektlarining majburiyatlari, javobgarligi qanchalik to’liq va aniq ifodalangan, shuningdek mas’ul davlat organlari tomonidan amalga oshiriladigan ma’muriy tartibotlar qanchalik tushunarli yozilgan, hokimiyat funktsiyalari va vakolatlari qanchalik aniq va har xil, tushunilmaydigan tarzda yozilganligiga baho bering.‎Процедуры и иные действия в данном НПА описаны достаточно понятно.
Normativ-huquqiy hujjatda davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari tizimida korruptsiya, boshqa huquqbuzarliklar sodir etilishi uchun sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlari uchun ortiqcha ma’muriy hamda boshqa cheklovlarni joriy etadigan yoki joriy etishga sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlarining asossiz xarajatlari yuzaga kelishiga olib keluvchi qoidalar bormi? Har bir ko’rsatilgan qoida bo’yicha asoslab bering.‎‎Любые ограничения, в частности, возникающие требования к АТС проезжающим через перевал "Камчик", указанные в данном НПА, могут повлечь за собой коррупционные действия со стороны сотрудников ответственных за контроль этих показателей на местах. Решением данной проблемы в данном случае может быть только дополнительный, независимый контрольный орган.
Sizningcha, mazkur normativ-huquqiy hujjatda nazarda tutilgan talab va normalar ijrosini nazorat qilish bilan bog’liq qanday muammo va qiyinchiliklar vujudga kelmoqda?Недостаточная материально техническая база (например отсутствие достаточного количества измерительного оборудования) может повлечь трудности за контролем соблюдения положений данного НПА.
Sizningcha, ayrim guruh shaxslariga nisbatan tartibga solishni joriy etishda qanday istisnolarni qo’llash maqsadga muvofiq? Tegishli asosni keltiring.Исключения на наш взгляд не требуются.
Tartibga solish ta’sirini baholashda, Sizning fikringizcha, inobatga olinishi maqsadga muvofiq bo’lgan boshqa taklif va e’tirozlar.На наш взгляд необходимо также внести понятие ограничения проезда АТС с нагрузкой превышающей максимальную грузоподъемность установленную заводом изготовителем. Пример: согласно данного НПА перевал могут пересекать АТС с суммарной нагрузкой на сдвоенную ось не более 20 тн, однако многие марки цельнокузовных грузовых автомобилей имеющие сдвоенную ось, имеют максимальную грузоподъемность не более 15 тн.(например КАМАЗ 53215) Превышение данной грузоподъемности не нарушает требований данного НПА, однако является нарушением могущим повлечь за собой аварийную ситуацию.
JavobЎзбекистон автомобиль ва дарё транспорти агентлиги Сизнинг давлат хизматлари ягона интерактив портали орқали Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2012 йил 10 июлдаги 204-сон “Қамчиқ” довони орқали автомобиль транспортида юк ташишни тартибга солишга доир қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги қарорига ўзгартиш киритиш бўйича лойиҳага билдирган фикрингиз учун ўз миннатдорчилигини билдиради. Ушбу лойиҳани ишлаб чиқилишидан кўзланган асосий мақсад автомобиль транспортида шаҳарлараро ва халқаро ташувлар билан шуғулланувчи тадбиркорлик субъектларини қўллаб-қувватлаш, уларга қулай шарт-шароитлар яратиш, ҳамда Фарғона водийси вилоятларидан/га юкларни (айниқса экспорт қилинадиган қишлоқ хўжалик маҳсулотларини) автомобиль транспортида узлуксиз ташилишини таъминлашдан иборат. Хозирги кунда ушбу қарор лойиҳаси мафаатдор вазирлик ва идоралар билан келишилмоқда. Мазкур қарор лойиҳаси Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси томонидан тасдиқланса, фойдаланиш муддати 25 йилгача бўлган юк автотранспорти воситаларига эга бўлган тадбиркорлик субъектлари учун “Қамчиқ” довони орқали юкларини ташишда қулай имконият яратилади деб ҳисоблаймиз.

Normativ-huquqiy hujjatning tartibga solish maqsadi ushbu normativ-huquqiy hujjat bilan hal etilishi lozim bo’lgan muammo bilan qanchalik bog’liq? Sizning fikringizcha, normativ-huquqiy tartibga solish uning oldiga qo’yilgan maqsadlarga erishdimi?Мы очень рады! С этим постановлением появится новые рабочие места. Увеличится объем международных и междугородних перевозок. С уменьшением грузоподъемности грузовых АТС дорожные покрытия будут долго служить на благо народу. С уважением ООО "OYBEK BURGUT TRANS SERVIS".
Muammoni hal etishning tanlangan yo’li maqbulmi (shu jumladan, umuman, jamiyat uchun foydasi va zarari nuqtai nazaridan)? Davlat tomonidan tartibga solishdan ko’zlangan maqsadga erishishning boshqacha varianti mavjudmi? Agar mavjud bo’lsa, ulardan, Sizningcha, yanada kam xarajatlisi va (yoki) samaralirog’ini belgilang?
Tartibga solishni joriy etish sohadagi raqobat muhitiga o’z ta’sirini ko’rsatdimi, sohada kuchlar taqsimotining asossiz ravishda o’zgarishiga olib keldimi? Agar shunday bo’lsa, qanday qilib? Imkoniyat darajasida miqdoriy ko’rsatkichlarni keltirib o’ting.‎
Davlat tomonidan tartibga solish sub’ektlarining majburiyatlari, javobgarligi qanchalik to’liq va aniq ifodalangan, shuningdek mas’ul davlat organlari tomonidan amalga oshiriladigan ma’muriy tartibotlar qanchalik tushunarli yozilgan, hokimiyat funktsiyalari va vakolatlari qanchalik aniq va har xil, tushunilmaydigan tarzda yozilganligiga baho bering.‎
Normativ-huquqiy hujjatda davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari tizimida korruptsiya, boshqa huquqbuzarliklar sodir etilishi uchun sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlari uchun ortiqcha ma’muriy hamda boshqa cheklovlarni joriy etadigan yoki joriy etishga sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlarining asossiz xarajatlari yuzaga kelishiga olib keluvchi qoidalar bormi? Har bir ko’rsatilgan qoida bo’yicha asoslab bering.‎‎
Sizningcha, mazkur normativ-huquqiy hujjatda nazarda tutilgan talab va normalar ijrosini nazorat qilish bilan bog’liq qanday muammo va qiyinchiliklar vujudga kelmoqda?
Sizningcha, ayrim guruh shaxslariga nisbatan tartibga solishni joriy etishda qanday istisnolarni qo’llash maqsadga muvofiq? Tegishli asosni keltiring.
Tartibga solish ta’sirini baholashda, Sizning fikringizcha, inobatga olinishi maqsadga muvofiq bo’lgan boshqa taklif va e’tirozlar.
JavobСизнинг давлат хизматлари ягона интерактив портали орқали Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2012 йил 10 июлдаги 204-сон “Қамчиқ” довони орқали автомобиль транспортида юк ташишни тартибга солишга доир қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида”ги қарорига ўзгартиш киритиш бўйича лойиҳага билдирган фикрингиз учун ўз миннатдорчилигини билдиради. Ушбу лойиҳани ишлаб чиқилишидан кўзланган асосий мақсад автомобиль транспортида шаҳарлараро ва халқаро ташувлар билан шуғулланувчи тадбиркорлик субъектларини қўллаб-қувватлаш, уларга қулай шарт-шароитлар яратиш, ҳамда Фарғона водийси вилоятларидан/га юкларни (айниқса экспорт қилинадиган қишлоқ хўжалик маҳсулотларини) автомобиль транспортида узлуксиз ташилишини таъминлашдан иборат. Хозирги кунда ушбу қарор лойиҳаси мафаатдор вазирлик ва идоралар билан келишилмоқда. Мазкур қарор лойиҳаси Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси томонидан тасдиқланса, фойдаланиш муддати 25 йилгача бўлган юк автотранспорти воситаларига эга бўлган тадбиркорлик субъектлари учун “Қамчиқ” довони орқали юкларини ташишда қулай имконият яратилади деб ҳисоблаймиз.