Hujjat nomi
О внесении дополнений в некоторые решения Правительства Республики Узбекистан
 To`liq ro'yxatga qaytish
Hujjat turiQaror
Hujjatni qabul qiluvchi tashkilotO'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi
Hujjat muallifiO`zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi
Muhokama boshlanishi (sana)2017-04-11 17:28:52
Muhokama yakunlanishi (sana)2017-04-26 00:00:00
Hujjat ko'rinishiNHH loyihasi
Hujjatning joriy holatiMuhokama yakunlangan

В соответствии с пунктом 75 Государственной программы по реализации Стратегии действий по пяти приоритетным направлениям развития Республики Узбекистан в 2017 – 2021 годах в «Год диалога с народом и интересов человека», утвержденной Указом Президента Республики Узбекистан от 7 февраля 2017 года № УП–4947, в целях дальнейшего укрепления гарантий реализации прав граждан на частную собственность Кабинет Министров постановляет:

1. Внести дополнения в некоторые решения Правительства Республики Узбекистан согласно приложению.

2. Министерствам и ведомствам в месячный срок привести принятые ими нормативно-правовые акты в соответствие с настоящим постановлением.

3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить
на первого заместителя Премьер-министра Республики Узбекистан А.Ж. Раматова.

ПРИЛОЖЕНИЕ

к постановлению Кабинета Министров от «___» _________ 2017 года №_____

Дополнения, вносимые в некоторые решения Правительства Республики Узбекистан

1. В пункте 4 Ставок государственной пошлины, утвержденных постановлением Кабинета Министров от 3 ноября 1994 г. №533
(СП Республики Узбекистан, 1994 г., № 11, ст. 49):

а) абзац первый подпункта «б» дополнить словами «за исключением случаев, предусмотренных подпунктом «б1» настоящего пункта»;

б) дополнить подпунктом «б1» следующего содержания:

«б1) за удостоверение договоров купли-продажи недвижимого имущества
в новостройках города Ташкента
и Ташкентской области:

для физических лиц, постоянно проживающих в Республике Узбекистан
и имеющих постоянную прописку в других регионах республики, приобретающих недвижимое имущество стоимостью не менее 2000 минимальных заработных плат

5 процентов от суммы договора

для иностранных граждан и лиц без гражданства, прибывших в город Ташкент
и Ташкентскую область из других государств и получивших вид на жительство
в Республике Узбекистан, приобретающих недвижимое имущество стоимостью не менее 100 тысяч долларов США по курсу Центрального банка Республики Узбекистан на дату заключения договора.».

10 процентов от суммы договора

[ izohlar (10) ]

Izohlar va ularga berilgan javoblar

Turdiaxunov Sanjarbek Nabiyevich 2017-04-12 08:57:44
Янги курилган уйлардан сотиб олиши керак деган тушунчани кенгатириш керак яъни иккиламчи бозордан сотиб олган уйларни руйхатдан утказиб энг кам иш хаки 2000 борбаридан 5 % божни тулаб келин кейин номизга расмийлатирилиб прописка куйиб берилади деган версия хам булиши керакБунда янги курилаётган уйларни нархлари асоссиз ортиши сотиб олувчилар навбатда кутиш каби ортикча харажатларга олиб келувчи бир канча турлари юзага келади
Abdullajonov Umidjon G'ulomjon o'g'li 2017-04-12 10:17:21
Тошкент шахрида янги курилаётган уйларни сотиб олишга рухсат берилиши, Республиканинг бошка вилоятлари ахолиси томонидан Тошкентда доимий пропискаси бор танишлари номига сотиб олинган уйларни сотиш истагини келтириб чикаради, маълумки бундай уйлар жуда хам кўп, натижада аввалги уйларни сотиш таклифи талабдан ортиб кетади чунки ёппасига Тошкентда эски уйларни сотиш жараёни бошланади. Шунингдек, ушбу имкониятдан фойдаланиш илинжида вилоят марказлари ва туманларда хам ёппасига уйлар сотуви эълон килинади. Бундай холатларнинг мамлакат иқтисодиётига келтириши мумкин булган зарарларини ҳам ҳисобга олган ҳолда чоралар кўрилиши керак.
Qurbanov Jumanazar Omonovich 2017-04-12 14:22:35
Тошкент шаҳри ва вилоятида қурилаётган янги уйларни сотиб олишда яъни Республикамизнинг бошқа ҳудудларидан келиб Тошкент шаҳри ва вилоятида вақтинчалик рўйхатда туриб Республика ташкилотларида ишлаб келаётган ёш оилалар томонидан ипотека кредити асосида сотиб олинаётган бўлса ушбу давлат божи сотилаётган уйнинг 1 % миқдори белгилаш керак. Қолган 4% миқдори олинган ипотека кредитининг белгиланган фоиз ставкаси тўлашга йўналтирилса мақсадга мувофиқ бўлади. Бу ўз навбатида ёш оилаларни қўллаб-қувватлаш учун яна бир имтёз бўлади.
Gadoev Jamshid Toshpulotovich 2017-04-12 17:01:14
Я бы предложил: 1) определить ставку для прописки в пределах 1 МРЗП за кв.м. квартиры, то есть, если человек покупает жильё с 50 метрами кв., то оплачивает 50 МРЗП, если 150 кв.м то 150 МРЗП., или2) определить ставку для прописки в пределах 15 млн сумов для всех квартир до 100 кв.м., независимо от типа квартиры (новостройка, вторичное жильё, гос. новостройка), и начислять по 1 МРЗП дополнительно за каждый квадратный метр если площадь квартиры превышает 100 кв.м.3) При принятие одного из вышеперечисленных условий, нужно дать на покупку вторичного жилья и государственных новостроек. Кроме этого при покупке квартир дать согласие на наличную оплату.Что это даст:а) Не имеет смысла скрывать реальную сумму сделки, так как приходиться платить за кв. метрб) Покупателю не приходиться бегать по банкам, для того чтобы перевести свои наличные деньги на безналичный расчет для оплаты за квартиру4) Никогда не связывать ставку для прописки с ценой недвижимости, потому что это приведет к различным махинациям, то есть человек может купить дорого, а ставку для прописки оплачивает на ту сумму, что перечислил продавцу, а часть оплатил наличными. 5) Дать согласие на покупку государственных новостроек, хотя бы тем людям, которые уже работают в Ташкенте (более 3 или 5 лет) и живут на зарплату, и не могут себе позволить приобретение дорогого коммерческого жилья. Спасибо!
Azizov Nasimbek Abdumuxtorovich 2017-04-12 20:47:23
1. Янги уйни сотиб олган шахс Тошкент шаҳрига 1-банд билан прописка қилиниши кўрсатилиши лозим. 2. Янги уй сотиб олган шахснинг 1- ва 2-даражали яқин қариндошлари ҳам шу уйга прописка қилиниши кераклиги тўғрисидаги қоида мустаҳкамланиши лозим.3. Бу уйларни сотиб олиш учун талаб кўпайиши сабабли бундай уйларни аукцион орқали сотиш масаласини кўриш керак.4. Уйнинг нархи камида 300.000.000 сўмдан ошишини ҳисобга олган ҳолда унинг ҳар йиллик мол мулк солиғи ҳам юқори эканлигини ҳисобга олиб, кредитга ҳам сотилиши ва бошқа имтиёзлар берилиши мақсадга мувофиқ.5. Уйлар қурилиб ҳали битмасдан сотиб бўлинади. бундай ҳолатларни ҳам тартибга солиш лозим.6. Янги қурилган уйлар деганда камолот уйларини ҳам назарда тутиш керакми?7. Кўпчилик адашиб кетмаслиги учун 3 йиллик муддат ҳақида давлат божи ставкалари тўғрисидаги қоидаларда ҳам кўзда тутиш лозим.
Халиков Лазиз Камолович 2017-04-13 22:43:49
ЧТОБЫ ПОЛУЧИТЬ ПОСТОЯННУЮ ПРОПИСКУ В ГОРОДЕ ТАШКЕНТЕ НАРОД ГОТОВ ДАЖЕ БОЛЬШЕ ПЛАТИТЬ ЧЕМ 5% ОТ СУММЫ ДОГОВОРА КУПЛИ-ПРОДАЖИ КВАРТИРЫ, ПО ЭТОМУ ЭТО НЕ ОЧЕНЬ ЗАТРУДНИТ ЛЮДЕЙ КОТОРОЕ ПОКУПАЮТ КВАРТИРУ В НОВОСТРОЙКАХ! Я ПОДДЕРЖИВАЮ ПРОЕКТ!
Ойбек Мухаммаджонович Кодиров 2017-04-17 22:55:21
Очень актуальный вопрос я полностью ПОДДЕРЖИВАЮ, но предлагаю стоимость 2000 МРЗП снизить на 1000 МРЗП и ставки 5 % предлагаю снизит на 2 или 3 %.
Ойбек Мухаммаджонович Кодиров 2017-04-17 22:55:21
Очень актуальный вопрос я полностью ПОДДЕРЖИВАЮ, но предлагаю стоимость 2000 МРЗП снизить на 1000 МРЗП и ставки 5 % предлагаю снизит на 2 или 3 %.
Эргашева Гуландом Тулкиновна 2017-04-18 11:45:55
Да также согласна с Ойбеком Кодировым, отличный проект и для тех кто реально живёт с семьёй и работает в Ташкенте уже много лет это реальный шанс, для защиты своей частной собственности.
Abdullajonov Umidjon G'ulomjon o'g'li 2017-04-23 15:53:47
Янги қурилган уйларни сотиб олиш ҳуқуқидан фойдаланган ҳолда, маълум бир фуқаро янги уйлардан бирини сотиб олди. Кейинчалик яна аввалрок курилган уйдан сотиб олиши мумкин бўладими? Шу нуқтаи назардан қонун аниқ кўрсатилиши керак.

2. В постановлении Кабинета Министров от 16 февраля 2012г. №41
«О мерах по реализации Закона Республики Узбекистан «О Перечне категорий лиц – граждан Республики Узбекистан, подлежащих постоянной прописке в городе Ташкенте и Ташкентской области» (СП Республики Узбекистан, 2012 г., № 5, ст. 32):

а) приложение №1 дополнить пунктом 92 следующего содержания:

«92. Нотариальное удостоверение и государственная регистрация сделок по купле-продаже недвижимого имущества в новостройках города Ташкента и Ташкентской области осуществляется также при приобретении физическим лицом, не имеющим постоянной прописки в городе Ташкенте и Ташкентской области, недвижимого имущества в новостройках города Ташкента и Ташкентской области стоимостью не менее 2000 минимальных заработных плат с осуществлением расчетов через банковские счета.

Для целей настоящего Положения к недвижимому имуществу в новостройках относится имущество, право собственности на которое возникло на основании решения хокима района (города) об утверждении акта комиссии о приемке в эксплуатацию законченного строительством здания и сооружения, и с момента его принятия прошло не более трех лет.»;

[ izohlar (9) ]

Izohlar va ularga berilgan javoblar

Акмал Яхёевич Усманов 2017-04-12 15:50:58
1. В постановлении необходимо указать возможность приобретения недвижимого имущества в новостройках города Ташкента и Ташкентской области в кредит физическим лицом, не имеющим постоянной прописки в городе Ташкенте и Ташкентской области. 2. Предусмотреть возможность приобретения недвижимого имущества не только в новостройках города Ташкента при условии, если физическое лицо имеет прописку в Ташкентской области и наоборот
Azizov Nasimbek Abdumuxtorovich 2017-04-12 20:35:06
1. Янги уйни сотиб олган шахс Тошкент шаҳрига 1-банд билан прописка қилиниши кўрсатилиши лозим. 2. Янги уй сотиб олган шахснинг 1- ва 2-даражали яқин қариндошлари ҳам шу уйга прописка қилиниши кераклиги тўғрисидаги қоида мустаҳкамланиши лозим.3. Бу уйларни сотиб олиш учун талаб кўпайиши сабабли бундай уйларни аукцион орқали сотиш масаласини кўриш керак.4. Уйнинг нархи камида 300.000.000 сўмдан ошишини ҳисобга олган ҳолда унинг ҳар йиллик мол мулк солиғи ҳам юқори эканлигини ҳисобга олиб, кредитга ҳам сотилиши ва бошқа имтиёзлар берилиши мақсадга мувофиқ.5. Уйлар қурилиб ҳали битмасдан сотиб бўлинади. бундай ҳолатларни ҳам тартибга солиш лозим.6. Янги қурилган уйлар деганда камолот уйларини ҳам назарда тутиш керакми?7. Кўпчилик адашиб кетмаслиги учун 3 йиллик муддат ҳақида давлат божи ставкалари тўғрисидаги қоидаларда ҳам кўзда тутиш лозим.
Кенжаев Руслан Алишерович 2017-04-13 15:35:42
не совсем ясно откуда взята сумма, с учетом того, что в стране, как следует из обнародованного вектора внутренней политики, особое внимание уделяется снижению уровня социального расслоения общества. 2000 МРЗП - сумма, доступная как раз тем самым нескольким процентам наиболее обеспеченного населения, львиная доля которого и без того сконцентрирована в Ташкенте. Кроме того, не нужно быть семи пядей во лбу, чтобы понимать, что сверхприбыли получат строительные компании, которые с принятием постановления легко взвинтят и без того неоправданно завышенные цены на новостройки, которые возводятся не из лучших материалов. Достаточно взглянуть на просоленный кирпич в кривой кладке, чтобы сделать верные выводы. Очень сомнительный с точки зрения развития конкурентной среды стимул для сферы жилищного строительства.В Год диалога с народом целесообразнее и, соответственно, ближе к народу, было бы включить в проект возможность покупки вторичного жилья, одновременно, снизив стоимость хотя бы до 1000 МРЗП - то есть с неподъемной суммы до просто очень и очень внушительной. При этом для "вторички" можно увеличить пошлину за получение прописки, предположим с 5 до 10 процентов. Заплатить в государственную казну, в Госбюджет намного приятнее для каждого гражданина.
Халиков Лазиз Камолович 2017-04-13 22:34:11
ОЧЕНЬ ХОРОШИЙ ПРОЕКТ ЗАДУМАЛИ, Я ПОДДЕРЖИВАЮ ЕГО! ЕСЛИ ЭТОТ ЗАКОН ПРИМУТ В ПЕРВЫЙ ОЧЕРЕДЬ ВЫЙДУТ НА СВЕТ ОГРОМНЫЕ ДЕНЬГИ НАКОПЛЕННЫЕ У НАРОДА КОТОРЫЕ ЖИВУТ В ОБЛАСТЯХ, ЭТО ПРИМЕРНО ОКОЛО 1-2 МЛРД ДОЛЛАРОВ КОТОРЫЕ ХРАНЯТ И ЛЕЖИТ БЕЗ ДЕЙСТВИЯ, ПРАВИЛЬНОСТИ ПОКУПКИ НЕДВИЖИМОСТИ У ЗАСТРОЙЩИКОВ НОВОСТРОЕК ЗАКЛЮЧАЕТСЯ В ТОМ ЧТО НАРОД ПОКУПАЮТ ВПРЯМУЮ ЮРИДИЧЕСКОГО ЛИЦА КОТОРОЕ ПЛАТИТ ОГРОМНЫЕ НАЛОГИ ГОСУДАРСТВУ, СОЗДАЮТ МНОГО РАБОЧИХ МЕСТ И РАЗВИВАЕТСЯ ИНФРАСТРУКТУРА ГОРОДА И ТАК ДАЛЕЕ..
Халиков Лазиз Камолович 2017-04-13 22:34:23
ОЧЕНЬ ХОРОШИЙ ПРОЕКТ ЗАДУМАЛИ, Я ПОДДЕРЖИВАЮ ЕГО! ЕСЛИ ЭТОТ ЗАКОН ПРИМУТ В ПЕРВЫЙ ОЧЕРЕДЬ ВЫЙДУТ НА СВЕТ ОГРОМНЫЕ ДЕНЬГИ НАКОПЛЕННЫЕ У НАРОДА КОТОРЫЕ ЖИВУТ В ОБЛАСТЯХ, ЭТО ПРИМЕРНО ОКОЛО 1-2 МЛРД ДОЛЛАРОВ КОТОРЫЕ ХРАНЯТ И ЛЕЖИТ БЕЗ ДЕЙСТВИЯ, ПРАВИЛЬНОСТИ ПОКУПКИ НЕДВИЖИМОСТИ У ЗАСТРОЙЩИКОВ НОВОСТРОЕК ЗАКЛЮЧАЕТСЯ В ТОМ ЧТО НАРОД ПОКУПАЮТ ВПРЯМУЮ ЮРИДИЧЕСКОГО ЛИЦА КОТОРОЕ ПЛАТИТ ОГРОМНЫЕ НАЛОГИ ГОСУДАРСТВУ, СОЗДАЮТ МНОГО РАБОЧИХ МЕСТ И РАЗВИВАЕТСЯ ИНФРАСТРУКТУРА ГОРОДА И ТАК ДАЛЕЕ..
Халиков Лазиз Камолович 2017-04-13 22:35:45
ОЧЕНЬ ХОРОШИЙ ПРОЕКТ ЗАДУМАЛИ, Я ПОДДЕРЖИВАЮ ЕГО! ЕСЛИ ЭТОТ ЗАКОН ПРИМУТ В ПЕРВЫЙ ОЧЕРЕДЬ ВЫЙДУТ НА СВЕТ ОГРОМНЫЕ ДЕНЬГИ НАКОПЛЕННЫЕ У НАРОДА КОТОРЫЕ ЖИВУТ В ОБЛАСТЯХ, ЭТО ПРИМЕРНО ОКОЛО 1-2 МЛРД ДОЛЛАРОВ КОТОРЫЕ ХРАНЯТ И ЛЕЖИТ БЕЗ ДЕЙСТВИЯ, ПРАВИЛЬНОСТИ ПОКУПКИ НЕДВИЖИМОСТИ У ЗАСТРОЙЩИКОВ НОВОСТРОЕК ЗАКЛЮЧАЕТСЯ В ТОМ ЧТО НАРОД ПОКУПАЮТ ВПРЯМУЮ ЮРИДИЧЕСКОГО ЛИЦА КОТОРОЕ ПЛАТИТ ОГРОМНЫЕ НАЛОГИ ГОСУДАРСТВУ, СОЗДАЮТ МНОГО РАБОЧИХ МЕСТ И РАЗВИВАЕТСЯ ИНФРАСТРУКТУРА ГОРОДА И ТАК ДАЛЕЕ..
Аскаров Музаффар Турсунбоевич 2017-04-17 17:44:50
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2012 йил 16 февралдаги 41-сон қарорининг 1-ИЛОВАсининг 7-бандининг 1-хатбоши қуйидаги тахрирда баён этилишини таклиф этаман: Рўйхатнинг 1-бандига «Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида доимий прописка қилиниши лозим бўлган шахслар — Ўзбекистон Республикаси фуқаролари тоифаларининг рўйхати тўғрисида»ги Ўзбекистон Республикаси Қонуни кучга киргунга қадар Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида қонун ҳужжатларига мувофиқ сотиб олинган турар жойга эга бўлган фуқаролар, шунингдек мерос бўйича,олди-сотди, ҳадя, айирбошлаш шартномалари асосида, қонун ҳужжатларига мувофиқ якка тартибда уй-жой қуриш учун мерос қилиб қолдириладиган умрбод эгалик қилиш ҳуқуқи асосида сотиб олинган, берилган ёки хусусийлаштирилган ер участкасиларида қурилган уй-жойга (ушбу уй-жой давлат рўйхатидан ўтгазилганидан сўнгра), хусусийлаштириш асосида ва суднинг қарорига кўра ҳамда ушбу Низомга мувофиқ турар жой олган фуқаролар киради.
Ойбек Мухаммаджонович Кодиров 2017-04-17 22:56:05
Очень актуальный вопрос я полностью ПОДДЕРЖИВАЮ, но предлагаю стоимость 2000 МРЗП снизить на 1000 МРЗП и ставки 5 % предлагаю снизит на 2 или 3 %. А так же дать разрешение на прописку родителей покупателя.
Anvarov Bahodir Alisherovich 2017-04-24 18:42:48
Hurmatli, mazkur loyihani ishlab chiqganlar, sizlarni butunlay qo’llab quvvatlayman !!! Ammo bir masalaga ham e’tibor berishingiz lozim deb hisoblayman. Mazkur loyihaga asosan yangi qurilgan uyni sotib olgan shaxslar o’z o’zidan Toshkent shahri yoki Toshkent viloyatida doimiy propiskaga ega bo’ladilar. Bu esa turli viloyatlardan chegaralanmagan sonda fuqarolarning Toshkent shahriga ko’chib kelishiga, shaharda odamlar soni judayam ko’payib ketishiga sabab bo’ladi. Bundan tashqari, faqat propiskaga ega bo’lish uchun mazkur uylarni vaqtincha xarid qilib va propiskaga ega bo’lgandan so’ng ushbu uylarni boshqa shaxslarga sotib yuborish amaliyoti rivojlanib ketadi. Shuning uchun, yangi uylarni faqat propiska uchun xarid qilinishi oldini olish uchun, qonunchilikda ayrim chekvolarni qoyish masalasini ko’rib chiqish maqsadga muvofiq.

б) приложение №2 дополнить пунктом 124 следующего содержания:

«124. Нотариальное удостоверение и государственная регистрация сделок по купле-продаже недвижимого имущества в новостройках города Ташкента и Ташкентской области осуществляется также при приобретении:

иностранным гражданином или лицом без гражданства, прибывшим в город Ташкент и Ташкентскую область из других регионов республики и имеющим постоянную прописку в этих регионах, недвижимого имущества в новостройках города Ташкента и Ташкентской области стоимостью не менее 2000 минимальных заработных плат с осуществлением расчетов через банковские счета;

иностранным гражданином или лицом без гражданства, прибывшим в город Ташкент и Ташкентскую область из других государств и получившим вид на жительство, недвижимого имущества в новостройках города Ташкента и Ташкентской области стоимостью не менее 100 тысяч долларов США по курсу Центрального банка Республики Узбекистан на дату заключения договора с осуществлением расчетов через банковские счета.

Для целей настоящего Положения к недвижимому имуществу в новостройках относится имущество, право собственности на которое возникло на основании решения хокима района (города) об утверждении акта комиссии о приемке в эксплуатацию законченного строительством здания и сооружения, и с момента его принятия прошло не более трех лет.».

[ izohlar (5) ]

Izohlar va ularga berilgan javoblar

Habibullaev Oybek Zoirjonovich 2017-04-14 15:33:28
1. Ушбу қонун лойиҳасига қўшилаолмайман.2. Ҳозирги кунда ёш оила ҳисобланиб, Тошкент шаҳрига бюджет ташкилотига ишлаш учун келган ёш оилалар учун ушбу қонун лойиҳасида ҳеч қандан қулайлик ва имтиёзлар кўзда тутилмаган. Мисол учун эр ва хотин ишлаганда уларнинг ўртача даромади солиқ ва коммунал тўловларини тўлагандан кейин иш ҳақидан қоладиган соф даромади 1 млн. дан 1.2 млн.га ташкил этади. Бу ҳолатга қайдай шарҳ бериш мумкин. Ушбу ёш оила қайд этилган даромадига ишлниб янги қурилган уйлардан имтиёзли ипотека кредити остида уй сотиб олган тақдирда ушбу оила 5 фоизлик божни тўласинми, ойлик банк фоизларини тўласинми ёки мол-мулк солиғини тўласинми. Наҳот ушбу қонун лойиҳасида юқоридаги ноқулайликларни олдини олишни кўзда тутиб бўлмаса. Таклифимча, ушбу қонун лойиҳасига ёш оилаларни мазкур қоидалар билан иккиламчи бозорда уй-жой сотиб олишларига ҳизмат қилувчи алоҳида банд қўшган мақсадга мувофиқ.
Эргашева Гуландом Тулкиновна 2017-04-18 11:43:31
Отличный проект молодцы поддерживаю. Только дату вступления в силу по мере возможности поставить пораньше, т.к. в случае увеличения МРЗП, придётся добирать ещё 15-20%.
Habibullaev Oybek Zoirjonovich 2017-04-20 13:56:20
МРЗП не будет увеличеватся. Надо отпустить планку до 1000 кратных МРЗП. Поймите постановление КабМина это же серьёзная вещь. Конце до концов будем думать о простом народе.
Habibullaev Oybek Zoirjonovich 2017-04-25 20:09:08

да очень отличный проект.......

Маткаримов Нозим Музаффар угли 2017-04-25 20:24:24

Янги уйларни сотиб олган шахслар Тошкент шаҳри ва Тошкент вилоятида доимий прописка қилиниши лозим бўлган шахслар-Ўзбекистон Республикаси фуқаролари тоифаларининг рўйхати тўғрисидаги қонунда кўрсатилган рўйҳатнинг 1-бандига асосан Тошкент шаҳри ёки Тошкент вилоятида пропискага ега бўладилар. Бу ўз навбатида Тошкент шаҳрида фуқароларнинг кўпайиб кетишига олиб келади. Шу сабабли, юқоридаги қонунга прописка бўйича айрим чекловларни назарда тутувчи нормаларни киритиш масаласини кўриб чиқиш керак деб ҳисоблайман.

Tadbir nomiAmalga oshirish mexanizmiAmalga oshirish muddatiIjrochilar
1Размещение нормативно-правового акта для обсуждения на Едином порталеПроведение обсуждения на Едином портале11.04.2017-26.04.2017Министерство юстиции Республики Узбекистан
2Доработка нормативно-правового акта согласно предложениямОбобщение предложений участников обсуждения, доработка проекта и размещение окончательной редакции на Едином портале27.04.2017-8.09.2017Министерство юстиции Республики Узбекистан
3Внесение в Кабинет Министров Республики УзбекистанВнесение в Кабинет Министров Республики Узбекистан10.05.2017Министерство юстиции Республики Узбекистан

So`rovnoma natijalari

Fikringizcha, taklif qilinayotgan loyiha qanday muammoni hal etishga qaratilgan? Ushbu muammo bugungi kunda ham dolzarbmi?Очень актуальная проблема
Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiquvchi davlat aralashuvi zaruratini talab qiluvchi omillarni qanchalik to’g’ri aniqlagan? Taklif etilayotgan tartibga solishning maqsadi tartibga solish orqali hal etilishi lozim bo’lgan muammo bilan qanchalik bog’liq? Sizning fikringizcha, normativ-huquqiy tartibga solish uning oldiga qo’yilgan maqsadlarga erishadimi?Достигнет если будет приняты эти документы
Muammoni hal etishning tanlangan yo’li maqbulmi (shu jumladan, tadbirkorlik sub’ektlari uchun foydasi va zarari nuqtai nazaridan)? Davlat tomonidan tartibga solishdan ko’zlangan maqsadga erishishning boshqacha varianti mavjudmi? Agar mavjud bo’lsa, ulardan, Sizningcha, yanada kam xarajatlisi va (yoki) samaralirog’i bormi?Да
Sizningcha, taklif etilayotgan tartibga solish qaysi tadbirkorlik faoliyati sub’ektlariga daxldor (sub’ektlar turlari va sohalar bo’yicha, Sizning shahar yoki viloyatingizdagi, tumaningizdagi soni)?
Taklif etilayotgan tartibga solishni joriy qilish sohadagi raqobat muhitiga o’z ta’sirini ko’rsatadimi, sohada kuchlar taqsimotining asossiz ravishda o’zgarishiga olib keladimi? Agar o’zgartirsa, qanday qilib? Imkoniyat darajasida miqdoriy ko’rsatkichlarni keltirib o’ting
Davlat tomonidan tartibga solish sub’ektlarining majburiyatlari, javobgarligi qanchalik to’liq va aniq ifodalangan, shuningdek mas’ul davlat organlari tomonidan amalga oshiriladigan ma’muriy tartibotlar qanchalik tushunarli yozilgan, hokimiyat funktsiyalari va vakolatlari qanchalik aniq va har xil, tushunilmaydigan tarzda yozilganligiga baho bering. Taklif etilayotgan normalar boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga muvofiq emas yoki zid deb o’ylaysizmi? Agar shunday bo’lsa, bunday normalar va normativ-huquqiy hujjatlarni ko’rsatib o’ting.
Taklif etilayotgan normativ-huquqiy hujjat loyihasida davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari tizimida korruptsiya, boshqa huquqbuzarliklar sodir etilishi uchun sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlari uchun ortiqcha ma’muriy hamda boshqa cheklovlarni joriy etadigan yoki joriy etishga sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlarining asossiz xarajatlari yuzaga kelishiga olib keluvchi qoidalar bormi?
Sizningcha, mazkur normativ-huquqiy hujjat loyihasida belgilanayotgan talab va normalar ijrosini nazorat qilish bilan bog’liq qanday muammo va qiyinchiliklar vujudga kelishi mumkin? Unda tadbirkorlik sub’ektlarini himoya qilish mexanizmi nazarda tutilganmi?
Taklif etilayotgan tartibga solish kuchga kirishi uchun o’tish davri talab qilinadimi (agar talab qilinsa, uning muddati qancha), yangi tartibga solish kiritilishida muddat bo’yicha qanday cheklovlarni inobatga olish lozim?Нет не требуется
Sizningcha, ayrim guruh shaxslariga nisbatan tartibga solishni joriy etishda qanday istisnolarni qo’llash maqsadga muvofiq? Tegishli asoslarni keltirib o’ting
Vakolatli organ tomonidan aniqlashtirilishi zarur bo’lgan ko’rib chiqilayotgan normativ-huquqiy hujjat loyihasining aniq qoida va normalariga oid maxsus savollar.
Tartibga solish ta’sirini baholash doirasida, Sizning fikringizcha, inobatga olinishi maqsadga muvofiq bo’lgan boshqa taklif va e’tirozlar
JavobВаше мнение будет учтено

Fikringizcha, taklif qilinayotgan loyiha qanday muammoni hal etishga qaratilgan? Ushbu muammo bugungi kunda ham dolzarbmi?на решению прописки в г.Ташкенте и область
Normativ-huquqiy hujjat loyihasini ishlab chiquvchi davlat aralashuvi zaruratini talab qiluvchi omillarni qanchalik to’g’ri aniqlagan? Taklif etilayotgan tartibga solishning maqsadi tartibga solish orqali hal etilishi lozim bo’lgan muammo bilan qanchalik bog’liq? Sizning fikringizcha, normativ-huquqiy tartibga solish uning oldiga qo’yilgan maqsadlarga erishadimi?
Muammoni hal etishning tanlangan yo’li maqbulmi (shu jumladan, tadbirkorlik sub’ektlari uchun foydasi va zarari nuqtai nazaridan)? Davlat tomonidan tartibga solishdan ko’zlangan maqsadga erishishning boshqacha varianti mavjudmi? Agar mavjud bo’lsa, ulardan, Sizningcha, yanada kam xarajatlisi va (yoki) samaralirog’i bormi?Да
Sizningcha, taklif etilayotgan tartibga solish qaysi tadbirkorlik faoliyati sub’ektlariga daxldor (sub’ektlar turlari va sohalar bo’yicha, Sizning shahar yoki viloyatingizdagi, tumaningizdagi soni)?продажа и строительстве недвижимости
Taklif etilayotgan tartibga solishni joriy qilish sohadagi raqobat muhitiga o’z ta’sirini ko’rsatadimi, sohada kuchlar taqsimotining asossiz ravishda o’zgarishiga olib keladimi? Agar o’zgartirsa, qanday qilib? Imkoniyat darajasida miqdoriy ko’rsatkichlarni keltirib o’ting
Davlat tomonidan tartibga solish sub’ektlarining majburiyatlari, javobgarligi qanchalik to’liq va aniq ifodalangan, shuningdek mas’ul davlat organlari tomonidan amalga oshiriladigan ma’muriy tartibotlar qanchalik tushunarli yozilgan, hokimiyat funktsiyalari va vakolatlari qanchalik aniq va har xil, tushunilmaydigan tarzda yozilganligiga baho bering. Taklif etilayotgan normalar boshqa normativ-huquqiy hujjatlarga muvofiq emas yoki zid deb o’ylaysizmi? Agar shunday bo’lsa, bunday normalar va normativ-huquqiy hujjatlarni ko’rsatib o’ting.
Taklif etilayotgan normativ-huquqiy hujjat loyihasida davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari tizimida korruptsiya, boshqa huquqbuzarliklar sodir etilishi uchun sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlari uchun ortiqcha ma’muriy hamda boshqa cheklovlarni joriy etadigan yoki joriy etishga sharoit yaratadigan, shuningdek tadbirkorlik sub’ektlarining asossiz xarajatlari yuzaga kelishiga olib keluvchi qoidalar bormi?
Sizningcha, mazkur normativ-huquqiy hujjat loyihasida belgilanayotgan talab va normalar ijrosini nazorat qilish bilan bog’liq qanday muammo va qiyinchiliklar vujudga kelishi mumkin? Unda tadbirkorlik sub’ektlarini himoya qilish mexanizmi nazarda tutilganmi?
Taklif etilayotgan tartibga solish kuchga kirishi uchun o’tish davri talab qilinadimi (agar talab qilinsa, uning muddati qancha), yangi tartibga solish kiritilishida muddat bo’yicha qanday cheklovlarni inobatga olish lozim?
Sizningcha, ayrim guruh shaxslariga nisbatan tartibga solishni joriy etishda qanday istisnolarni qo’llash maqsadga muvofiq? Tegishli asoslarni keltirib o’ting
Vakolatli organ tomonidan aniqlashtirilishi zarur bo’lgan ko’rib chiqilayotgan normativ-huquqiy hujjat loyihasining aniq qoida va normalariga oid maxsus savollar.
Tartibga solish ta’sirini baholash doirasida, Sizning fikringizcha, inobatga olinishi maqsadga muvofiq bo’lgan boshqa taklif va e’tirozlar1) предлагаю конкретизировать «б1) за удостоверение договоров купли-продажи недвижимого имущества : Здесь надо конкретно указать и другие договора а не только купли-продаж. К примеру договор инвестиционного вклада в строительство и дарение может. 2) Изменении В постановлении Кабинета Министров от 16 февраля 2012г. №41 , тоже конкретизировать вид договора, вид сделки. 3) Дать более глубокое понятие новостройку: - многоэтажка или дом тоже; - может до 5 лет после гос.приемке - собственник новостройки юр.лицо или физ лицо ? 4) расчеты через банк: если продавец или тот кто передает является тоже физ.лицо то не обязательно через банк значить.
JavobВаше мнение будет учтено. Спасибо