Jismoniy va yuridik shaxslar ushbu xizmat turi yordamida O‘zbеkiston hududida bo‘lgan va qidirilayotgan pochta jo‘natmasining turgan joyi haqidagi ma’lumotni, tizimga pochta jo‘natmasiga xos raqamini kiritish orqali olishlari mumkin
Xizmat narxi
Bepul
Xizmatning sohaga tegishliligi
Pochta aloqasi
Xizmat ko‘rsatish muddati
Avtomatik tarzda
Xizmat ko'rsatish natijasi
Natija rеal vaqt rеjimida avtomatik tarzda beriladi
Xizmatni olish uchun kerakli hujjatlar
So‘rov taqdim etish uchun mijoz pochta jo‘natmasining xos raqami (shtrix kod raqami)ni tizimga kiritishi kеrak
Xizmat foydalanuvchilari
Jismoniy va yuridik shaxslar
Rad etish sabablari
Xizmat uchun murojaat etgan shaxsda qidirilayotgan pochta jo‘natmasining xos raqami (shtrix kod raqami) bo‘lmasligi
Aloqa
+998 (71) 233 57 47
Call markaz: 1165
Tashkilot
«O‘zbekiston pochtasi» AJ
Shikoyat arizasi berish tartibi
Buyurtmachi, xizmat ko‘rsatilmagani yoki to‘la ko‘rsatilmagani uchun “O‘zbekiston pochtasi” АJga tegishli ariza bilan murojaat etishi mumkin
Bu qanday ishlaydi?
Ariza beruvchi YIDXPda ro‘yxatdan va/yoki avtorizatsiyadan o‘tadi va so‘rov yuboradi