Tadbirkorlar huquqlari buzilishi bo'yicha shikoyatlar qabul qilish
Xizmatdan foydalanish Tanlangan xizmatlarga qo`shish

Xizmat haqida


Tadbirkorlik subyektlari huquqlari buzilgan hollarda shikoyat yo'llashlari mumkin.

Xizmatning sohaga tegishliligi

Tadbirkorlik

Xizmatdan foydalanuvchining toifasi


Jismoniy va yuridik shaxslar

Tashkilot

O`zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi

Bog`lanish

O'zbekiston Respublikasi Adliya vazirligi


Toshkent, 100047, Sayilgoh ko'chasi, 5


Telefon: (+998 71) 233-13-05


Faks: (+998 71) 233-48-44


E-mail: info@minjust.gov.uz

Xizmat narxi va to`lash tartibi


Bepul.

Xizmatni ko`rsatish muddati


- Shikoyatlar adliya organlariga tushgan kundan e'tiboran bir oy muddat ichida hal etiladi, ular masalani mohiyatan hal etishlari, qo'shimcha o'rganishlar va tekshirishni talab qilmaydigan shikoyatlarni esa 15 kundan kechiktirmay hal etishlari shart.



- Shikoyat hal etilishi uchun maxsus tekshiruvlar o'tkazish, qo'shimcha materiallarni so'rab olish yoki boshqa chora-tadbirlar ko'rish zarur bo'lsa, adliya organi rahbari yoki rahbarining o'rinbosari shikoyatni hal etish muddatini, istisno tariqasida, uzaytirishi mumkin, biroq bu muhlat bir oydan oshmasligi lozim bo'lib, bu haqda shikoyat bergan shaxsga ma'lum qilinadi. Bunda shikoyatni ko'rib chiqish umumiy muddati ikki oydan oshmasligi kerak.

Natijani olish usullari


Yagona portal orqali.

Xizmat natijasi


Xizmat natijasida foydalanuvchi o'z shikoyatiga javob olishi ta'minlanadi.

Rad etish sabablari


Xizmat ko'rsatishda rad etish uchun:



- Taqdim etilgan ma'lumotlarni haqiqatga to'g'ri kelmasligi;



- Murojaatchi tomonidan bir necha marotaba yuborilgan murojaati asoslarsiz, noqonuniy shaklda yoki mazkur murojaat yuzasidan avval qaror chiqarilgan bo'lsa;



- Agarda shikoyat fuqaroning ism-sharifi va yashash manzili to'g'risidagi ma'lumotlar (yuridik shaxsni tashkil etmagan tadbirkorlik subyektlariga tegishli), yuridik shaxsning to'liq nomi qayd etilmagan, noto'g'ri ma'lumotlar keltirilgan shikoyatlar anonim hisoblanadi va bu shikoyatlarni ko'rib chiqmaslik uchun asos bo'ladi.

Shikoyat arizasi berish tartibi


Shikoyatchi sifatsiz ko'rsatilgan xizmat uchun va mas'ul hodimning bee'tiborsizligi ustidan qonun doirasida yuqori turuvchi tashkilotlarga murojaat yuborish huquqiga ega.




Ommabop xizmatlar

Yuborilmoqda...

Qayta aloqa

* belgisi bilan ajratilgan maydonlar to`ldirilishi shart.

Tasvirdagi belgilarni kiriting*
Harflar katta yoki kichikligining ahamiyati yo`q.
Murojaat yuborish

Davlat organi rahbariyati qabuliga yozilish

Tadbirkorlik

Qayta aloqa